Tuesday, December 9, 2008

Misteri Tanjung Malim

Hi friends,
I'm a lil' bit sleepy today. Why?? Last nite we had carolling til late nite. We reached home at 3am. Oh no! Tak pernah saya carolling selambat ini. hahaha.. tapi saya tak boleh tidur lah pulak walaupun mata mengantuk. I was thinking...what should i do??? akhirnya.......saya update blog lah..apa lagi. (update dengan mata kurang tidur) :)

Lamanya saya tak mengupdate aktiviti bersama rakan-rakan saya. Hari Sabtu 6th Dec. 2008 yang lalu kami berfellowship bersama di Tg Malim. Ada BBQ, mandi manda, siram menyiram etc. Best! Riangnya hati tak terkata...Tapi post kali ini berbeza sedikit sebab anda perlu berfikir :) Rilexla brader... bukan susah sangat pun. Mari kita selesaikan bersama Misteri Tanjung Malim ini.

On the way to Tg. Malim. Just an hour from Sh Alam

This is the man behind the success of our BBQ.
Mr Jim. Thanks for all ur hardwork. Great job! Keep it up!

ok...now...mari solve misteri ini bersama.
Jared menangis.... kenapa?huhuhu

ini stereng kereta siapa?

fuh!! siapa drive kereta ni?

who are these men?

kamera siapakah ini?

siapakah empunya kaki ini? selipar sebelah mana? jawab!!!!!

cannibal?? bahaya betul. siapa ni?

siapa dera anak ni? tolongggggg....

romantik juga... tangan siapa ini?

kaki lagi? ada apa dengan kaki?
kenapa ada nyamuk?

huhuhu... super dude inside. siapa dia?

eh... kenapa lelaki ini?


Bila dah dapat jawapan, tolong inform saya di ruangan komen.
okla...before kami balik, satu benda wajib kena buat....group photo.


kalau mau tengok lebih banyak gambar di Tg. Malim dan untuk mencari jawapannya,
layarilah album Gereja Grace

2 comments:

The Heart Of Worship said...

Hi Ibu, saya ada jawapan utk semua misteri Tanjung Malim. Kalau betul ada hadiahkah? hehehe

1. Jared menangis sebab dia takut AIR
2. Stereng kereta tu mestilah Avanza WPL6510
3. Pemilik kereta tu adalah driver nya lah.. hehehe
4. Lelaki misteri dalam Kelisa tu adalah CIP Monk & CEP Egypt
5. Kamera tu milik Tatum
6. Kaki Eric dan selipar sebelahnya telah dihanyutkan oleh sungai Tanjung Malim
7. Wel the cannibal..
8. Jared didera oleh bapanya.. huahua
9. Tangan kepunyaan M & T...
10. Ugou tengah menderma darah kakinya kepada seekor nyamuk yang kelaparan
11. Superdude mestilah kereta milik orang kuat BBQ Fiesta Tanjung Malim
12. Yang last ni kena tanya empunya badan dahhh...

Tres Elle said...

waaahhh...ko memang hebat lah ibu guru pastor. Mesti buat homework ni.. saya bagi markah 200%.hehe....extra mark sbb ada extra effort.